Langabezian dauden edo lanean ari diren 35 urtetik gorako eskualdeko (Aia, Getaria, Orio, Zarautz, Zumaia) 18 pertsonek parte hartu dute (14 emakume eta 4 gizon), denek hasi eta bukatu dute ikastaroa eta oso altua izan da ikastaroarekiko izan duten konpromisoa.
Ikastaroa urtarrilaren 13an hasi zen eta apirilaren 12an amaitu dute (astelehenetik ostiralera, egunero 4 ordu).
Ikastaroak 246 ordu izan ditu. Horietatik 150 teorikoak izan dira eta 96 ordu praktikoak, modulu bakoitzean landutakoa praktikan jartzea, tutore baten laguntzarekin. Ikus hemen landutako eduki eta moduluak.
Marketin digitalaren ezagutzak jasotzeaz gain, ikasitako praktikan jartzeko aukera izan dute, izan ere, eskualdeko enpresen edo parte hartzaileen enpresen komunikazio planak landu dituzte, marketin digitalaren esparruan. Enpresa hauen komunikazio planak landu dituzte:
- Inmobiliaria Eder
- PerfectOrden
- Txakoli Arregi Txakolindegia
- Aupa hi! Experiences of hapinness
- Labea Sitges
- SerCuidaDo. Servicios de Cuidados a Domicilio
- Hidrocannin Lavamascotas
- Urola Kostako Udal Elkartea
- Imanai. Servicios de Turismo de Salud
- Goretti Flow Art
- Ttinpakt. Txalaparta Impact Ttikun
- Laskibar. Servicios de montaje
- Trejo Design Studio
- L'Afrik & Chic Boho Style
- Sihatsu Yolanda Bernedo
- Orizar Burdindegia
- Orio Turismoa eta Orioko Kanpina
- Rosana Argazki Estudioa
Parte-hartzaileek, taldeko giroa azpimarratzeaz gain, ikastaroari buruzko balorazio oso ona egin dute, plangintza, metodologia, irakasle nahi edukiei buruz. Bideoa ikusgai dago Urola Kostako Udal Elkartearen atarian.